Care a fost omul cursei de la Silverstone?

Eu votez pentru Massa. A luat startul de pe linia boxelor şi a terminat pe 5. A mers perfect. Dacă nu avea problema de la start, pun pariu că termina pe 1 sau 2.

7 thoughts on “Care a fost omul cursei de la Silverstone?”

  1. Ai dreptate, dar nu cred ca trebuie minimalizata contributia lui Raikkonen: a fost cel mai rapid pilot de pe circuit si a mers fara greseala. Desi a facut totul sa para foarte usor, sunt sigur ca nu a fost asa.

    Strategia a fost cheia, de acord, dar pana la urma si asta face parte din joc.

  2. Eu cred ca omul cursei a fost Kubica, care si-a revenit excelent dupa accidentul prin care a trecut. Si-a stapanit bine masina si a terminat pe locul 4, daca nu ma insel ;).

  3. Massa a dezamagit putin, zic eu, pentru ca pana sa ajunga in spatele lui Kubica a depasit doar piloti cu masini net inferioare. Cand a dat de polonez s-a cam terminat stiinta…

  4. Roby, de acord, Massa nu a fost in stare sa treaca de Kubica, desi l-a presat serios pe final. Dar pe Heidfeld, care are aceeasi masina cu polonezul, l-a depasit. Eu zic ca brazilianul a facut o cursa buna de recuperare, chiar daca se putea si mai bine.

  5. a) Omul cursei a fost Miki Alexandrescu. In urma lui, mult intarziati, Kimi, Fernando, Sato, Button, Lewis, sau cine mai e pe-acolo ca nu imi dau seama dupa numarul de pe tricouri.

    b)Omul cursei a fost Kimi, si imi pare rau ca nu i-au iesit strategiile astea cand era la McLaren. Totusi, the Iceman is back!

  6. Dan, nu cred ca Massa l-a depasit pe Heidfeld pe ciruit, cred ca depasirea a avut loc tot la boxe. Deci nu cred ca Massa a fost omul acestui Mare Premiu. Intr-adevar a depasit multi piloti, a recuperat mult, dar avea la dispozitie un monopost mult mai performant, deci pana la jumatatea plutonului a fost o joaca. Cand a inceput sa dea de Renault-uri si mai apoi de BMW-uri, s-a cam terminat distractia. Pe de alta parte Kimi a fost mult mai insistent in spatele lui Hamilton inainte de oprirea britanicului la pit, chiar mi-a lasat impresia ca-l poate depasi. Iar acele 6 tururi suplimentare cat a stat finlanedzul dupa intrarea lui Alonso la a doua oprire, au fost fulminante, in stil Schumi: constant si rapid. Pentru Kimi cel mai dificil a fost sa nu piarda teren in spatele lui Alonso, in conditiile in care avea un monopost mult mai greu, deci, in opinia mea Kimi este omul cursei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>